HTML

HONDA Joker International Motorcycle Club

HONDA Joker

Friss topikok

Linkblog

Archívum

HONDA Joker - HONDA Shadow SRX

2010.11.12. 11:08 diplomatuka

IMG_7384.JPG

 

Néhány évvel életem első autójának (SAAB 9.3) megvásárlását követően, végül megvettem életem első robogóját is. A vásárlást nem igazán kapkodtam el, hiszen a gondolat már kisiskolás korom óta :o) érlelődött bennem. Főbb szempontjaim a kiválasztásánál a minőség, a megbízhatóság, az összetéveszthetetlen stílus, illetve az értékállóság voltak. Várom olyan HONDA Joker (Shadow) SRX tulajdonosok jelentkezését, akik szívesen részt vennének egy klub létrehozásában. e-mail: email2oszp@gmail.com

 

 

 

  

 

2012 tavaszán - 6-7 év Belgium és egy rövid magyarországi intermezzó után - végül kiköltöztünk Svájcba. Hosszú hetekig tartó küzdelmet követően végre sikerült forgalomba helyeznem hőn szeretett motoromat. A dolog érdekessége, hogy az itteni műszaki vizsgán kiderült, ilyen típusú gép egyszerűen nincsen az országban. Így az előző tulajjal, a magyar márkakereskedővel és a japán gyártóval is fel kellett vennem a kapcsolatot annak érdekében, hogy a homologizációhoz szükséges adatokat megkaphassam. A sikeres ügyintézést követően elmondható: a képen látható HONDA Joker eddig az egyetlen, ami svájci rendszámot kapott. :o)))) 

IMG_5000.JPG

 

IMG_4982a.jpg

 

IMG_4985a.jpg

 

Svájci motoros élményeim, összehasonlítva a budapestiekkel, egészen elképesztőek.......

EGÉSZEN ELKÉPESZTŐEN pozitívak. De erről majd később. :o)

IMAG1468.jpg

 

Íme az új LED-es kiegészítő (holland retro kerékpár) lámpák. :o))

 

imag2947.jpg

Indul a szezon - immáron új sisakrostéllyal. 2015. május.

 

imag2945.jpg

 

38 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hondajoker.blog.hu/api/trackback/id/tr422444062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Padre6 2011.04.03. 08:35:03

Szia,
nem tudom mikor indult nálad a kezdeményezés,de jó ötletnek tartom.Én hasonló cipőben jártam/járok mint te is a joker-t illetően...szívesen regisztráltam. Örülök a kezdeményezésednek,figyelemmel követem az oldalt és bízom benne,hogy nem 'csak" ketten maradunk a tagok... :D

Szép napot,
Padre6

csomagom 2011.05.08. 21:19:34

Sziasztok most már hárman vagyunk,mert én is tulajdonosa lettem 1 ilyen mocinak,szerintem egyedülálló a maga nemében én teljesen a rabja lettem...
Remélem még nő a csapat!

Üdv.:csomagom

SaulSlashHudson 2011.05.23. 20:15:30

Üdv Mindenkinek!
Ha minden igaz, akár én lehetek a negyedik tag:) A napokban megyek a kis ördögért! Ő lesz az első mocim és ha tényleg egymásba szeretünk, akkor az utolsó is:)

Üdv:
SaulSlashHudson

diplomatuka 2011.05.25. 10:32:53

Helló SaulSlashHudson, Lassan bébichopper felvonulást is szervezhetünk. :o)) Honnan írsz?

forilaci 2011.05.30. 23:32:35

Szevasztok!Én szeretnék egyet beszerezni!Ha valaki tud segíteni írjon!
Köszi!!

SaulSlashHudson 2011.05.31. 14:23:29

Helló Diplomatuka!

Budapesti vagyok. A hétvégén megvettem a kis drágaságot, úgyhogy akár vonulhatunk is! :) Csúcs egy kis szerszám! Azt hiszem ez a szerelem örökké fog tartani.

Forilaci a hasznaltauto.hu-n és a hasznaltmotor.hu-n is találni, vannak igen szép állapotban eladók. Vagy Honda Joker, vagy Honda Shadow 50 néven keresd. Összesen kb. 10-15 db van eladó.

Üdv mindenkinek!

diplomatuka 2011.06.02. 16:14:16

Létrehoznék egy levelezőlistát, ahol mindenki értesülhetne a legújabb fejleményekről, tippekről, kérdésekről. Alkalomadtán szerveződhetnének rövidebb közös motorozások is. e-mail: oszp@yahoo.com

SaulSlashHudson 2011.06.07. 08:57:37

Akár lemehetnénk hétvégén Alsóörsre megszégyeníteni a Harley-sokat:) Egyébként osztom a kezdeményezést. Szervezhetnénk egy rövid alakuló közgyűlést, egy kis motorozással egybekötve :)

csomagom 2011.06.07. 23:14:54

Sziasztok,ha valaki tudna róla műszaki leírást azt megköszönném!

csomagom 2011.06.08. 20:56:24

@diplomatuka: Köszi,ez is sokat segített,de valami bővebbet nem tudsz?!

diplomatuka 2011.06.22. 10:56:23

Sziasztok! Milyen keréknyomást használtok?

citerás 2011.07.28. 16:00:49

Sziasztok Shadow Tulajdonosok!

Én jelenleg egy kínai kétütemű tulajdonosa, de Shadow motorra vágyó személy vagyok. Aki segítene nekem véleményének megírásával, nagyon megköszönném. Négyütemű a vágyam, minden info érdekelne a kategóriában.
Aki válaszol, annak az ntenor@gmail.com címet javaslom.
Köszönettel: Citerás

伊姆雷 2012.06.02. 17:59:13

Üdvözlet,
a mai naptól tulajdonosa lettem egy Honda Joker SRX90T-nek. A kicsike fekete színű és '99-es évjáratú. Évekig állt egy garázsban letakarva mire rátaláltam és lecsaptam rá. Rendkívül megkímélt állapotú és igen keveset hajtották, mindössze 2530km van benne. Csak egy új akksi meg benzin/olaj kellett bele és már pöccent is!
Meg tudná mondani valaki, hogy hol található a motorszám?
Üdv: Imre

diplomatuka 2012.06.02. 19:51:05

Gratulálok. Alvázszám: baloldalt a lábtartó vízszintes részének közepe ALATT lévő nyílás mögött. Motorszám: Baloldalt a hátsó tengelyhez illeszkedő dobrész felületén. Üdv. Diplomatuka

伊姆雷 2012.06.03. 10:38:11

Köszönöm a választ, megtaláltam!
Kiegészítőket hol lehet kapni hozzá? Gondolok pl. az ülés mögötti háttámlás csomagtartóra...
Üdv: Imre

diplomatuka 2012.06.04. 09:10:17

Én eddig csak egy-egy darabot láttam az interneten. Ha valaki találna más forrást, az engem is érdekelne. Üdv.

TothZoltan 2012.06.22. 18:56:58

Sziasztok!
Ha jól számolom akkor én vagyok a hatodik regisztrált Honda Shadow tulajdonos. :)
Én is csatlakozom Hozzátok, ha megengeditek.
A héten kap új üléshuzatot és én is háttámlát, csomagtartót és az első sárvédő (kisebb hátső részét) keresem hozzá. Ha tudtok beszerzési helyet engem is érdekel.
üdv:
Zoli

diplomatuka 2012.06.22. 23:12:43

Helló! Üdv. Gratulálok. Milyen a színe?

伊姆雷 2012.06.24. 14:56:13

Láttam egyet szétbontva Siófok-Kilitin egy Norbi nevű srácnál aki egyéb robogókat is szokott hirdetni a neten. Nála hátha megvan még a sárvédő hátsórész...Ha megtalálom a kontaktot, szívesen megadom de ne éld magad nagyon bele mert nem biztos, hogy előkerül a cím!

TothZoltan 2012.06.26. 21:21:36

Hello!
Bocs, hogy nem írtam: a színe fekete.
Kész az üléshuzat. Szuper lett. Feliratot még kell szereznem hátulra. Láttam matricakészlet, de attól félek, hogy a 50 fokos melegben lejön a bőrről.
Kaptam hozzá egy pót sárvédőt, aminek megvan a hátulja ugyan, de a 6 rögzítő fülből 3 db leolvadt róla, és a sárvédő hátsó részének két oldala le van súrolva. Mint kiderítettem azért, mert hozzáér a motorhoz amikor kormányozok. Lehet hogy ezért nincs rajta? Szerintetek ez konstrukciós hiba? Ha Siófok-i címet péntekig meg tudnád küldeni annak örülnék, mert lehet hogy hétvégén arra járunk. köszönöm TZ

伊姆雷 2012.08.12. 16:25:26

Segítségre van szükségem! Bezáródott az ülésem, és valószínűleg az ülés alatti zár felőli végén akadt ki a bowden. Van valakinek tapasztalata, hogy hogyan lehetne hozzáférni alulról? Nekem úgy tűnik, hogy talán még a motort is ki kell szerelni belőle...

cocher 2012.08.27. 13:09:28

Sziasztok.
Hat én lennek a következő tag ha megengeditek.Egy Joker tulajdonos lettem,egy tragikusan elhunyt barátom tulajdona volt.Nagyon rossz alapodban van,de nem baj rendbe hozom,/a barátom emlékére/.Sotet zöld,2001 gyártmány /talán/Amerikából volt behozva,azóta mar 27 000 km,törőt sárvédővel,nem működő indítóval es meg sok más problémával.Slovakiabol vagyok Sturovo varos Esztergommal szemben a Duna túl oldalán.
üdv: Jan

diplomatuka 2012.09.01. 22:19:02

Szia Jan, Üdv a "csapatban". most már tényleg nemzetközi a HONDA Joker Motorcycle Club. :o))))))

伊姆雷 2013.08.19. 11:49:24

@伊姆雷:
Az ülést végül sikerült kinyitni oly módon, hogy fűrészlappal elvágtuk az ülésben levő keresztcsapot. Az esetleges hasonló eset elkerülése céljából beépítettünk egy alternatív "biztonsági" nyitási módot is. Csak okulásképpen értesítek minden blogtársat...

Tibsi 2013.09.28. 11:29:05

Sziasztok.
Egy szakmai kérdésem lenne irányotokba. Van egy 1997-es 50 ccm shadow a tulajdonomban. Egyszer csak azt vettem észre, hogy nehezebben gyorsul és már 45 km/h-nál nem is nagyon akar gyorsabban menni. Régebben 55 km könnyen ment. Porlasztó kitisztítva, variátor görgők újra cserélve, membrán ellenőrizve, kipufogó kiégetve,gyertya kicserélve. Kopresszió 12,5-13. Mi lehet a baj mert még mindig gyenge és nem akar többet menni. Már nincs több ötletem. Mit kéne megnéznem mert csodaszép fekete és imádom. Kérnék ha van ötleteket. Köszönöm előre is. Ha gázt adok olyan mint ha nem akarna benzint kapni. Aztán mégis elindul. De nem érzem, hogy olyan erősen "harapna" mint ahogy volt.

Nippon 2013.10.28. 12:08:53

Kedves Tagok!

Örömmel csatlakoznék hozzátok, mivel több mint 12 éve birtokolok egy gyönyörűséges fekete, egyedi sorozatszámmal ellátott Jokert. Ez az a mocika amit valóban mindenki megnéz. Én budaörsi vagyok, Budapesten rengetegszer megfordulok, elkerülendő az autós dugókat. Na ilyenkor imádok "pöffeszkedni" az én kincsemen. Szerintem tavasszal kellene valamiféle felvonulást tartanunk, hadd ámuldozzanak a népek. . .
Vigyázzatok magatokra,
Üdv.
Nippon

Nippon 2013.10.28. 12:17:59

@forilaci: Szia Forilaci!

Találtál már egyet?

Üdv.
Nippon

diplomatuka 2013.10.29. 17:38:12

Helló Nippon, Üdv. 12 éve? És még nem veszett ki a TŰZ !? Ez nem semmi. Gratulálok.

Nippon 2013.12.06. 12:27:50

Kedves "Jokeres" Barátaim!

Azt gondolom, hogy vége a motoros idénynek. Ennek kapcsán kívánok mindenkinek kellemes pihenőt és jó egészséget az új évre.
Aksikat lekötni, a kicsikéket letakarni. . .

Üdvözlettel,
Nippon

soma1350 2015.03.31. 19:26:14

Üdv. mindenki!
Csatlakoznék én is a csapathoz, már majdnem 2 hete Shadow tulajdonos lettem, 35 év után újra robogok. Nyitnék egy kérdéssel. Meg lehet-e tudni a motor és alváz számból , mikor gyártották? Ha tudja valaki, írja meg, légyszi?

Vasscs 2015.05.05. 09:14:26

Sziasztok,3 napja vettem egy ilyen csodát , Joker néven .1 kérdésem lenne,tudja-e valaki mekkora az űrtartalma az olajtartálynak. Üdv.
süti beállítások módosítása